You wanted the best!

Japp, de klassiska introorden inledde konserten med "The hottest band in the world" fredag 30 maj!

KIZZ

Ett kokande Stockholms Stadion, grymt bra väder, sköna rockers och Geten som sällskap.

It was perfect!

Inte blev det sämre av att KIZZ bara körde gamla godingar och dessutom sminkade.

Eftersom jag körde fick jag "pimpla" lättöl därinne. :)

Vi stötte ihop med ett flertal Eskilstunabor, t.ex. en person som var på sin första KIZZ-konsert 1983 och nu var här med sin son på typ 12 år. Gissa om han rös när han sa detta. :)

En pojkdröm gick i uppfyllelse denna kväll.

Nedan konsertbilder samt 7 stycken filmer. Allt fångat med min lilla IXUS. Vissa bilder har en kommentar som du kan läsa om du för muspekaren över dem.


PICTURES - ROCK ON!!


   

Kolla cykelstället...  

 Martina, Geten och Chris. 

  

Johan, du missade något! :)  What a pair of nice, red spandex! :)

  

 Gene the demon! 

 Paul Stanley flyger... 

Det kokar!!!  Lugn, de har bara en Porsche att dela ut!!


MOVIES - ROCK ON!!

Introt med Deuce
 

Rock ´n roll alnight


Parasite


Erics trumsolo (yes, jag är gammal trummis)

I love it loud


Love Gun (Paul Stanley flyger ut över publiken)

Detroit Rock Ciy (den ständiga avslutngslåten)


// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback