What a long day

Idag kl. 8:00 åkte jag och Mårten mot Katrineholm för att byta till pickupen och sedan mot Örebro, för att där göra klart allt med racingfriman. Det gick smidigt som sjutton faktiskt.

Sedan åkte vi tillbaka till Katrineholm och hämtade min kärra.

Efter ett snabbt infall åkte vi ned till Norrköping för att spana in de två Cayenne Turbo som de har på en bilfirma där.

Shiiit, säger jag bara...

Vi åkte sedan mot hemstaden igen eftersom Mårten skulle hämta ut sin nyinköpta best. En BMW 545i.

Vilken ride!! GRYM!!

Tack M för att du hängde med idag. :)

I övrigt idag har jag tagit ett STORT beslut i min bilvärld. Men man måste blicka framåt... ;)


Nedan några bilder från dagen (för muspekaren över bilden för kommentarer):

Hello over there... GIVE ME THE KEYS NOW!!

500-hästars best! Den FETA femman.


// Mr Porsche


Kommentarer
Postat av: Johan - ex Telenor

"I övrigt idag har jag tagit ett STORT beslut i min bilvärld. Men man måste blicka framåt... ;)

"



Få höra nu vad det är för beslut?? =)

2008-06-18 @ 10:55:08
Postat av: Malin

Cayenne...Mumma!! ;)

2008-06-18 @ 13:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback