Vilken surprice!!

Jag kände igen mig i att överraska, precis som killen gjort för sin fru på deras bröllopsdag. :)
De hade ätit Mälargös på den fina restaurangen och kom sedan gående runt hörnet.
Frun trodde att en kompis skulle hämta dem. Men på den stora grusplanen framför slottet möttes hon i stället av Porschen Posh. :) Gissa om förvåningen var stor och att makens smilband gick i höjden.

Jag tror inte leendet blev mindre när jag erbjöd honom att köra.... Jag behövde inte fråga två gånger om jag så säger. :)
De var helnöjda med turen och det gjorde mig mycket glad.
Vi hade ett trevligt samtal hela turen.

Jag önskar dem all lycka i framtiden.

Nedan några bilder från en kurvig runda jag tog på väg till slottet, samt en bild på paret och en när maken kör.



  

  

// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback