WOW med stort W

Sa jag wow?

Shit vad jag är nöjd!!

Idag har alltså fått det nya avgassystemet monterat och jädrar vad bra det blev. :D

Sen har man loosat mellan 12-15 kg. Det gamla vägde bly i jämförelse.

Röret genom ljuddämparna går "straight trough"... Hehe... 

Blev en supersnygg look (enligt mig) med ljuddämparna på snedden som sedan mynnar ut i 4½ tumsutblås.

MY GOD, vilket sound alltså!

Tydligen pratade jag kort med RUF-Peter när han frågade efter någon där. Tur jag inte visste vem det var... jag menar, då kanske det hade blivit RUF-trim också! ;)

Ett STORT tack till Mattias!! You´re the man.

Tack också till Mårten denna dag. Black hm-hm rules! ;)

Nedan bilder från monteringen. För du muspekaren över bilderna när de är i miniatyr så har de flesta kommentarer.

Efter bilder kommer de utlovade filmerna, före och efter + ett par drive by-filmer med nya systemet.

JA, jag är glaaaad.

Bilder:

Time to cut my precious Posh up!! They are cut of! Den gamla, tunga fläskpaddan!

Tomt var det här... Utprovardags! Det blev en hel del svetsande.

 Tajt var det här. Är det Jack Sparrows sjörövarkikare? Det tar sig, sa mordbrännarn!

Snaaart är det din tur! En av de två i monteringsklart skick. KLART! Som en smäck!

Bild från en lååång raka, på en nytvättad, mullrande Posh. Looking forward! En glad motherfucker!! :D



Filmtajm!!

Ljudet är grymt här, men gör sig 10 gånger bättre i verkligheten! You´ll here me! ;)


En förevideo när bilen startas:



Och här eftervideon i samma moment:



Nu en förevideo när jag drar iväg:



Sedan  eftervideon där jag "puttrar" iväg på samma sätt...



Här kommer en drive by:



Till sist en mullris till med en nöjd moi på slutet:



// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Douglas

Koolt jag vill höra på riktigt =)

2008-07-22 @ 23:47:10
Postat av: Mr Porsche

Douglas:



Det ska du absolut få göra!! ;)

2008-07-22 @ 23:47:58
Postat av: Johan Z

Jag med jag med !! =) ASfint ju !

2008-07-23 @ 19:37:07
Postat av: Johan - ex Telenor

Fan,man kan inte tro det är samma bil med den skillanden i ljud =) sweeeeeeeeeeeet.

2008-07-24 @ 23:09:50
Postat av: Mr Porsche

J.Lundgren:



Jag kommer förbi ditt bilhus någon dag och gasar!!

2008-07-25 @ 00:08:31
Postat av: Johan - ex Telenor

håll dig borta ett par veckor nu bara .. har seeeeeeeeeeeeeemester =)

annars vore det najs med ett besök =)

2008-07-25 @ 16:27:43
Postat av: Mr Porsche

Jävla halvtidare!!! ;)



Redan semester alltså? Göra Stenby osäkert då! :D

2008-07-25 @ 17:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback