Like a glove

Har du hört det uttrycket? Eller kanske "sitta som i ett skruvstäd"?

Det har jag gjort idag.

Var som sagt och gjorde stor service på bilen idag. Då fick jag provsitta Mr Skoogs NYA Carrera Cup-bil.

Shit, vad man sitter fast = bra!

Jädrar vilken växellåda med superkorta lägen.

Och JA, jag är avundsjuk....

Dock är det nog en fördel om man är kortare än undertecknad (193 cm). :)

Mr Strand startade Pokers bil och backade ut den. Behöver jag säga att jag rös när han varvade ute på gården...

Nedan bilder med kommentarer om du för muspekaren över bilderna.

Som vanligt, OM du lämnar en kommentar. Skriv då namn, anonyma kommentarer tas bort direkt. Oavsett hur seriöst skrivna de är.

Vet du.... i morgon är det dags! Ja, jag vet att jag sagt det förut, men fan... jag längtar ju! :)


Pix:

Den nya Cupbilen. Tomt här än så länge... Black or white... *nynnar* Michael Jacksons dänga...

Här berättas det glatt om växellåda, helburen m.m. Jupp, här sitter man ordentligt! 5 Porschar, 1 Passat, en 2.05 m lång man och en customhoj! Vilken bild! :) 

Colors in here! Den här bilen med förare kom 5:a en av tävlingsdagarna senast. :) No, it´s not gold... ;)

Snygg GT3 -05 som skulle pysslas om. Långloppsrumpa!! Jag flyyyyger över dig Poker! :)

Här under såg det mycket nyfint ut enligt mekanikerna. Jag håller med. HEY YOU! You´ve lost a wheel... Ahh, jag förstår! Du har fått ny bromsvätska.

Det är inte som när man meckade förr i tiden...  Laptopheaven!! VILKEN BEST!    Motorn är på 2.1 liter!!!! 


// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback