Framme i...

... Göteborg.

Närmare bestämt i Majorna.

Trippen har gått fint.

Stoppet på Porsche Center Borås var höjdpunkten där jag hade ett ärende
.
Samtidigt som vi parkade kom en silverfärgad 997 GT2 inrullandes.

Ägaren har sin 997 GT3 -07 (röd) till salu i hallen. Men shit vilken bil GT2:an är...

Vänlige Sören F visade oss runt därinne. Jag frågade om de inte hade någon mer GT2 till salu?

Han tog oss genom ett gäng med rum in där deras fikarum ligger. Utanför stod en röd 997 GT2 som han erbjöd mig att köpa. Hmm, lite över min budget... :)

Jag förstår varför de är Sveriges bästa, mest serviceminded Porsche Center (in the business myself).

Återkommer med bilder därfrån samt från resten av resan när jag kommer hem.

Dagens FAN går till den lånade GPS:en som är den sämsta jag någonsin använt. Shit vad den visade fel hela tiden. Otroligt... Fast satelliten kanske fått värmeslag eller nåt.

Well, well... nu är vi framme.

I morgon väntar bröllop och partaj.

Ha de gött i värmen Porschepeople!


// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback