Total abstinens...

... finns det något som heter så?

När jag startade upp Posh idag och rullade ut ur garaget kunde jag inte hålla mig!!

Jag var tvungen att bränna på fram- och tillbaka några gånger på gatan. :)

SATAN vad kul det var!!! Vilket drag, vilket ljud... Åhh.... :D



I övrigt har jag förmodligen sålt en av topparna till gamla motorn.

Fick också höra av Sebbe att filmen vi gjorde med Porschen på senhösten alldeles strax är färdig.

Återkommer givetvis när den är redo att "gå upp på biograferna!".

Nedan några bilder jag tog på kärran utanför garaget. Mina nya stripes är väldigt diskreta.

Notera att endast den ena sidospegeln sitter på för prov, samt att Porschedekalen för rutan inte är på plats än. Endast bakgrunden i mattsvart.

image1503

image1504

image1505

image1506

image1507

image1508


// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback