Gissa vem som...

... glömde den "riktiga" kameran idag? Me, me, me... :)

Så det blev att fota med T650:in i stället.

Jädrans vilket fint väder det har varit idag. Det var underbart att sträcka ut kärran på vägen mot Katrineholm. :D

Jag inhandlade spegelfästen idag som ska "skäras" till. Blev lite mer jobb än jag tänkt mig med nya speglarna, men det blir bra när det är klart dock!

Lämnade av kärran på Bilteknik och tog tåget hem.

Spanade by the way in en av de nya Carrera Cup-bilarna som ska köra i år. MUMMA, säger jag bara! Se bilder längre ned.

Blev ocskå lite sugen på att införskaffa 35 hästar extra. Hade jag haft en turbo så hade jag kunnat få 70 hästar extra! Och det är inga RUF-priser vi pratar om...

BIlder från dagen:


Spegelfästena
image1565

Spegelgratäng :)
image1566

Parkad utanför mutters house
image1567

- "Talkin to me motherfucker?"
image1568

MUMMA och...
image1569

... mera MUMMA
image1570

Känns denna igen? :)
image1571

Såå häftig!!!
image1572

Min nya spegel vs. en annan ny spegel
image1573

Time to go home...
image1574


// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

vad har du för kamera?

Postat av: Mr Porsche

Det är en Canon Ixus 75. Ingen systemare eller så, men betydligt bättre än mobilkameran. :)

2008-02-28 @ 19:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback