Efter en hel dag i...

... garaget sitter jag nu i soffan och pustar ut.

Nu är kärran stripad med en speciell look!

Hade tänkt att jag skulle kolla in nya looken i dagsljus, men det hann mörkna innan jag var klar.

Det gick i stort sett bra. Det var bara Porschedekalen för framruan som hamnade "lite snett", så den blev förstörd.

En ny är dock beställd och kommer nästa vecka. :)

Jag är riktigt nöjd med tanke på att det var första gången jag gjorde något dyligt, samt att jag var ensam.



Nedan bilder från dagen:

Massa energi och en köttbullbaguette höll mig igång
image1473

Here we go
image1474

Pull of the black undies
image1475

Cleant och diskret, precis som jag vill ha det
image1476

- "Come on, chickenrace!!"
image1477

Den raka dekoren i nederkant monteras
image1492

Jag testar nämligen nåt nytt! :)
image1478

Finn två Carreror! :)
image1479

MATPAUS!!
image1480

Hello my sexy Posh
image1481

Dags för bakgrunden i mattsvart. Stripsen och Porschetexten är blanksvart metallic.
image1482

Finjustering i kanterna
image1483

Porschetexten för bakvingen fixeras
image1484

Sim sala bim!
image1485


Stilrent och diskret
image1486

Jag blev tvungen att tillfälligt ta bort bakre torkararmen av synliga skäl
image1487

Så här blev det
image1488

Det blev en del skräp!!
image1489

Även bak går ränderna snett inåt för att sedan gå rakt ned
image1490

Time to say good night! 
- "Good night Posh!"
image1491


// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback