En Moët & Chandon...

... ligger på kylning, köttet ska snart börja tillredas, gratängen ska in i ugnen.

Men innan tänkte jag avsluta detta bloggår med ett inlägg.

Sitter och sippar på en flaska Grolsch och har precis laddat upp några bilder på Posh.

Det blev en kort tur utanför garaget idag, där jag tog ett par nyårsbilder på bloggens "huvudperson". :)

 


Motoråret som gått har varit händelserikt.

Fram till slutet av juni var jag stolt ägare av en Porsche 996 innan Mr W tog över ägandet.

En svart best med V8 hade nu fångat mitt intresse. 

Den fick ett handbyggt avgassystem strax efter köpet.

I början av 2009 är det nedlackning och främre toning som står på att göra-schemat.

Säsongen har bjudit på många olika bilträffar/bilskådningar:

- Lokala bilutställningar
- Flera Carrera Cuprace
- 2 stycken Londonresor (supersportbilsmecca)
- Utställning av 996:an i ett köpcentrum
- Porsche/Lamborghini/Ferrari-träffar i Stockholm
- Streetrace
- Banträffar
- Häftig terrängkörning

Mängder av bilder finns uppladdade till bloggen, så det är bara för dig att kolla genom månaderna som förflutit.

TACK till alla mina läsare!

Ha en fin avslutning på 2008 och en underbar start på 2009.

Väl mött på vägarna nästa år!! :)



Med vänlig hälsning

// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback