Mera av Stureplansstekarn

Eftersom vår fotoshoot blivit omåttligt populär, kommer här därför några fler bilder.

Glöm inte att läsa texten ovanför varje bild innan du klickar upp den.

MEN, innan du läser detta inlägg så måste du läsa det första. Du finner det här --->
Stekarn



Den här ska jag lägga ut på Tradera:



Ja, jag tror det står NK på skylten_



Fan, jag bröt en nagel till:



Hmm, var inte den här lacken ren nyss?



Jag ser rätt dum ut va? Fan ta dig om det är Dolda Kameran!



Det här jävla NMT-nätet får de fan bygga ut snart!!



- "Här kommer hotta brudar från Djursholm" *sjunger för full hals*



- "Sväng hit med traktorn bonnläpp" (vad gör man inte när Taxi Stockholm är för långt borta):



PUUUH... Jag skulle döda för ett glas vitt nu.



Shit, en pengafluga...



Yes, jag är ett stort fan av Karate Kid:



Skulle jag svängt vänster där uppe  vid Götrisch?



Svartspräckligt är inne har jag hört. :)



Talk dirty to me!



Jag lovar, det är på utsidan.




That´s all folks... for this time!



// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: P

Hahaha riktigt coola bilder :)

Postat av: Rani

Hallå!!

Fy vilka roliga bilder!

otroligt bra :P

mvh

2009-09-27 @ 22:06:26
URL: http://ww,ranisfoto.se
Postat av: Mr Porsche

Rani:



Thanks man!

2009-09-27 @ 22:08:58
Postat av: Jonny

haha! underbart! :D

Keep up the good work! :)

2009-09-28 @ 21:01:12
URL: http://www.garaget.org/blackdeath
Postat av: Jonny

haha! underbart! :D

Keep up the good work! :)

2009-09-28 @ 21:02:24
URL: http://www.garaget.org/blackdeath

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback