3 stycken...

... på fyra minuter!

Ja, så många Cayenner såg jag på så kort tid igår, i Göteborg.

Lucky me att bo där jag bor. :)

Grym utbildning as usual när företaget anordnar.

Vi hade några timmar dötid innan The X2000 gick, så vi satt oss på The Dubliner och tog några Guinness och Kilkenny.

Passade också på att prova den irländska burgaren.

På vägen hem slank en Mariestad ned medans vi kollade på film.

Väl hemma var det bara att vända i dörren eftersom jag lovat ett par polare att ta en sväng till Harrys.

Nu ska jag strax dra ut till garaget för lite invändig puts i bilen.

Senare får jag besök av familj och vänner eftersom jag tydligen fyller år idag.

Ha det gött, det ska jag.

Bilder från igår tisdag:

Avenyyyyyn

Ser du Porschen?










En kollegas nästa bil???


Undertecknad och Lunkan:



// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Taco

Defender & Guinness, mmmmm matchar.

2008-08-21 @ 19:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback