What if...

... ja, tänk om jag hade de finanserna en kompis har.

Han står nu i valet och kvalet mellan en Lamborghini Gallardo Spyder och en Ferrari 430 Spider.

Jag vet ju vad jag skulle välja, men jag vet också vad han troligen väljer. ;)

Han var uppe igår och provkörde Gallardon, men blev väl inte jätteimpad av den.

I morgon åker han och jag med största sannolikhet upp till
Von Braun i Stockholm (igen) för att jämrföra de bägge lite närmre.

Han behövde visst en norsk tolk! ;)

Han kör idag en Ferrari 360 Spider som är till salu.

Uppdaterar nog i morgon med bilder.

Här är hans nuvarande italienare:
image1937

image1938


// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Andrée

Jag förstår att han måste ha ny kärra. Jag menar, man kan ju inte åka runt i en gammal skrotig F360? Jag är inte alls avis *biter mig i läppen* :P

2008-04-15 @ 21:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback