Stockholm...

... drar jag till om 30 minuter.

Det är Thailandsreunion med Sony Ericsson. Det blir middag på Operakällaren + en massa annat hela kvällen.

image1862

Har haft en skön ledig dag. Har grejat med uppsägan på mitt nuvarande garage och också skrivit på för det nya.

Det blir grymt bra. Mötte upp en bilintresserad vaktmästare som lät mig prova så att bilen går in (är ju rätt låg...).

Det var fan på håret! :)

Min personlige filmmaker Johan Spielberg och jag gjorde också en liten bilfilm idag efter lunch. Nu ska den bara klippas ihop. Den går i ljudets tecken om man så säger. ;)

I morgon är det mer festligheter. Då är vi ett sällskap på närmare 300 personer som blir bjudna på middag på Lokomotivet. Uppträdande av Shan the man m.m.

Dock lär kvällens meny slå detta med hästlängder. :)

Jädra skönt väder ute, inte sant? Mötte en 996 Turbo-ägare idag som var mer än sugen på att ta ut sin kärra. Nästa vecka lär man kunna skymta honom på vägarna. :)

Ha en bra bilhelg, det ska jag!!


// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback