Min nya accessoar...

... är ett par mycket exklusiva, handgjorda solglasögon från DVB (Posh & David Beckhams exklusiva märke).

Letade som en galning efter dem i London men de är inte släppta i så stor serie och var därför slutsålda överallt.

Men grym som man är så hittade jag ett par (givetvis nya) för otroliga 365 dollar.

Modellen heter 5-1 Gold Aviators.

Passar förövrigt helbra med klädseln i bilen (det är de små detaljerna som gör helheten).

Känns också skönt att vara helt ensam om dem.

Fan vad jag är glad att jag lyckades hitta ett par!! :)

I kväll blir det förövrigt en massa bilåkande... :D


Några bilder då:
image1985

image1986

A few details:
image1987

image1988

image1989

image1991

image1990

Undertecknad posing:
image1992


// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Hans

Hmmmm....solglasögon?, dom är ju knappt tonade, och är dom inte lite feminina?...;) Bara skoja med dig..Grymma!!

2008-04-25 @ 21:25:39
Postat av: Mr Porsche

Hans:

Haha, nä det är inga incognitobrillor inte. Bäst att inte fästa blicken på "fel ställe". ;)

De är faktiskt unisex, both men and women! :)

2008-04-25 @ 23:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback