Idag har jag...

... hämtat ut (och skrivit ut):

- Nyckeln till nya garaget
- 2 stycken Kissbiljetter
- Min nya Hackettpiké
- Bensin på en mack eftersom det skulle åkas Porsche i den ljumma vårkvällen. :)
- 2 stycken mjukglassar med dajmströssel hos Ralle
- A4-sidor med info om att hyra bilen till balen/studenten. Dessa ska jag åka och sätta upp på gymnasieskolor i närområdet nästa vecka. Jag kommer att göra ett inlägg om detta, samt lägga en länk till vänster döpt till STUDENT 2008.

image1999

image2000


// Mr Porsche


Kommentarer
Postat av: Mr Peugot

På dina KISS biljetter står det Onsdag den 30 maj 2008!

Var har du fått tag på dom biljetterna?

Det FINNS ingen onsdag den 30 maj 2008...Det är en fredag...

2008-04-30 @ 09:56:05
Postat av: Mr Porsche

Mr Peugot:

Japps, jag vet. TicNet hade feltryck på 5000 biljetter. Datum är rätt, men dag står fel. :)

Ska bli en grym konsert! :)

2008-04-30 @ 11:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback