Garagebyte

Japp, grym som man är, så har jag lyckats knipa en ny garageplats. Det är i garaget där jag hade Z3 M Coupén.

Fördelen är att det finns egen, bra tvättplats.

Liite kortare att gå också.

Platsen jag har nu är grym och aningens billigare. Den här är en gnutta dyrare men har också tvättplatsen.

Det lär nog löna sig för mig med tanke på att de höjt priset nåt ENORMT där jag brukar tvätta.

Kostade förut 10 kr för 10 min (60 kr/tim).

Efter höjning kostar det 20 kr för 5 min (!!!) dvs. 240 kr/tim.

På OKQ8 kostar det 108 kr/tim.

Lite skönare att kunna tvätta när man så önskar, samt att ha varmvatten. :)

Dagens fråga:
- Var tvättar du din pärla och vad betalar du?

Dock inte så här extremt får man hoppas! ;)
image1805


// Mr Porsche


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kan ju inte klaga över att det är långt till vårt garage som vi har idag. Dock är det ju skönt att få ett närmre. Dessutom är ju det där med tvättplats super!

2008-04-01 @ 16:21:29
Postat av: Johan

jag tvättar inte bilen, ser till att min flickvän gör det...
=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback