Polo Ralph Lauren och Porsche Design shoes...

Mr Ruf, here they are.

Den första är den i begränsad upplaga. Den med engelska flaggan finns bara i mörkblått. Sedan fanns det några andra länders flaggor i andra färger. Alla har amerikanska flaggan på ryggen (Ralph is from the states som du vet), samt landets namn på ryggen.. Den köptes i JÄTTEHUSET som Raplh Lauren har på New Bond Street. Jag håller med dig om att de är mycket trevliga och hjälpsamma där.

Hehe, om du handlat upp hela den butiken så får du komma i en RUF, modell STOR! ;)

Den andra är den långärmade som jag köpte på Harrods avdelning. Där hade de en grymt schysst, röd jacka för 175 pund som inte fanns på New Bondbutiken. Den satt dock inte som jag ville, så jag hoppade den.

image942

image943

image944



image945

image946



Jag är GLAD!!

Jag har precis beställt Porsche Designs nya, GRYMMA sneakers a´la Martini Racing. Realesemånad är i oktober. Sökte med ljus och lykta efter dem i London, både hos Porsche Design och i de bägge Adidas Originalbutikerna utan resultat.

MEN, med lite searching så lyckades jag i kväll hitta dem till GRYMT dollarpris!

Så här ser de ut:

image947image948
image949image950

Kommentera gärna!


// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Ola Nygren

Köpte sådana fast vita med grön rand på (rea 70%) = 360kr klart värda i Uddevalla.
:)
/Ola

Postat av: MrPorsche

Nice Ola! :)
Har också sett att de funnits till bra pris. Finns ju fyndchans som på dem när en ny modell kommer ut.
Det finns en jacka i samma, gröna snitt som dina skor.

2007-09-07 @ 14:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback