Ett par Cupbilar fick jag idag...

... inspektera på nära håll!! :)

Dagen tog oss  först  till Outleten i Vingåker (idag i stället) där ett par Lee-jeans blev mina.

Ett par pics från färden dit:

image968

image969



Vi tog vägen förbi Katrineholm hemåt och stannade där till på Bilteknik hos en bekant. Jag hade nämligen sett på Blocket att det fanns någon(några Porsche Cup-bilar till salu.

"- Gå ner i källarn och kolla på den som står där", sa min bekant. Så helt alena gick jag ner och mötte den här kärran som du hittar annonsen till här ------------>
Blocket 1:

image957

image958

image959

image960

image961

image962


Där nere fanns också "ett par" BBS-fälgar med däck... ;)

image963


Hittade även denna som jag gärna hade haft kopplad till X-boxen:

image964


En trappa upp stod den här kärran:

image965

image966

Minst två kärror är till salu. Jag såg tre bilar där. Vet att två är till salu.

Den andra besten som är till salu är en 997:a. Hann inte fota den innan vi åkte, men annonsen till den hittar du här ----------> Blocket 2

Bara att slå till på en av dem!! :D



Hemfärden tog oss via Hjälmaresund där det var så här fint:

image967


// Mr Porsche

Kommentarer
Postat av: Malinen

Så bra att du tog lite kort.. jag sov ju under hemfärden. Typiskt mig! :P

Postat av: Mr Porsche

Hehe, japp! Drog av ett par shots... :)

2007-09-08 @ 10:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback