Mina Xenonljus..

... var jag idag och "visade upp" på en efterkontroll hos bilprovningen.

Var grymt irriterande att den jantelagsgubbe störde sig på att jag körde Porsche.
Så när jag med min klanderfria bil var på besiktningen utan anmärkning, så gnällde han på att höger xenonlampa stod lite för lågt.
- "Enkelt fixat, sa jag. Jag kan ställa upp den. Går i ett nafs."

Men gubbjäveln vägrade, så idag har jag varit och visat upp min "höjning" på bilprovningen i Eskilstuna.
Jag valde Katrineholm för att de var så enkla att ha och göra med förra året.
Bilteknikkillarna var inte förvånade när de hörde vem som besiktat bilen.
- "En riktigt avundsjuk surgubbe", sa de. :)



image1224


// Mr Porsche

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback